مشکلات کامپیوتری خنده دار!!!!!
نوشته شده توسط : solybloody

این هم بعضی از مشکلات کامپیوتری است که کاربران با مرکز خدمات شرکت مایکروسافت تماس گرفتند و مشکلشون رو گفتند: 

مرکز : چه نوع کامپیوتری دارید؟مشتری : یک کامپیوتر سفید… 

 

مرکز : روی آیکن My Computer در سمت چپ صفحه کلیک کن.مشتری : سمت چپ شما یا سمت چپ من؟ 

 

مشتری : سلام، عصرتون بخیر، من مارتا هستم، نمی تونم پرینت بگیرم. هر دفعه سعی می کنم میگه : “نمی تونم پرینتر رو پیدا کنم” من حتی پرینتر رو بلند کردم و جلوی مانیتور گذاشتم ، اما کامپیوتر هنوز میگه نمی تونه پیداش کنه… 

 

مرکز : رمز عبور شما حرف کوچک a مثل apple، و حرف بزرگ V مثل Victor، و عدد 7 هست.مشتری : اون 7 هم با حروف بزرگه؟

 

 

یک مشتری نمی تونه به اینترنت وصل بشه…مرکز : شما مطمئنید رمز درست رو به کار بردید؟مشتری : بله مطمئنم. من دیدم همکارم این کار رو کرد.مرکز : میشه به من بگید رمز عبور چی بود؟مشتری : پنج تا ستاره.

 

 

مرکز : چه برنامه آنتی ویروسی استفاده می کنید؟مشتری : Netscape
مرکز : اون برنامه آنتی ویروس نیست.مشتری : اوه، ببخشید… Internet Explorer

 

 

مرکز : چه کمکی از من برمیاد؟مشتری : من دارم اولین ایمیلم رو می نویسم.مرکز : خوب، و چه مشکلی وجود داره؟مشتری : خوب، من حرف a رو دارم، اما چطوری دورش دایره بذارم؟




:: موضوعات مرتبط: لطیفه , , ,
:: بازدید از این مطلب : 290
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 فروردين 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست